dijous, 14 d’abril del 2011

Una recomanació per compartir

Ho sento família, això del Bloc m'enganxa!!!


L'altre dia, un dia d'aquells en que estas a casa de "morriña", vaig ficar-me al nostre amic el " facebook" i vaig rebre un mail amb una recomanació d'una amiga sobre una pel·lícula que havia vist feia uns dies. Sent una miqueta "agosarada" i sense ni mirar-me el tràiler ( com normalment faig amb les recomanacions) Vaig buscar-la i em vaig posar per feina!! No vull donar opinions ni fer critiques, només m'agradaria compartir el meu sentiment, per això os passo l'enllaç del tràiler, i si sou tant "agosarats" com jo, ja sabeu!!!

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Xarxa social ACDMA

Sobre ACDMA social network Benvingut/da a la Xarxa social ACDMA! Aquesta xarxa ha estat creada per l' Associació de Professionals d...