dilluns, 5 de setembre del 2011

Breivik i Anglada: on són les diferències?


La resposta la trobareu en aquest nou enllaç que tinc l'honor de concelebrar i compartir amb vosaltres, si ningú està en contra:

http://unitatcontraelfeixisme.wordpress.com

Primer van venir pels jueus,
i jo no vaig dir res, perquè no era jueu.
Després van venir pels comunistes,
i jo no vaig dir res, perquè no era comunista.
Després van venir pels sindicalistes,
i jo no vaig dir res, perquè no era sindicalista.
Després van venir per mi,
i ja no quedava ningú per defensar-me.

Pastor Niemöller, víctima dels nazis

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Xarxa social ACDMA

Sobre ACDMA social network Benvingut/da a la Xarxa social ACDMA! Aquesta xarxa ha estat creada per l' Associació de Professionals d...